לוגו במחיר זול בבניית אתר

לעסק מתחיל יש בלי סוף משימות שצריך לבצע והוצאות נלוות לכך. כאן במאמר תוכלו לקרוא על יצירת לוגו לעסק שלכם במחיר זול ומשתלם
לוגו זול

נתחיל מהסוף - כמה עולה לוגו?

כמו הרבה דברים בחיים גם ללוגו יש טווח נרחב מאוד של מחירים, לוגו יכול לנוע בין עלות של 5$ ועד מאות אלפי דולרים, ההבדל במחיר נובע מעומק התהליך המיתוגי שהעסק שלכם יעבור. כל עסק יצטרך בזמן כלשהו לייצור לעצמו לוגו, הלוגו יופיע במסמכים רשמיים, מוצרים, באתר האינטרנט ובכל מקום שירגיש לכם נכון. אני מייצרת לוגואים בעיצוב אישי ב-200 ש"ח בבניית אתר אינטרנט. בתחתית העמוד או כאן בקישור תוכלו למלא טופס על העסק שלכם, לכתוב לי את הרעיון שיש לכם לעיצוב לוגו ותקבלו ממני 2 גרסאות ו- 2 סבבי תיקונים לגרסה הנבחרת.

מה זה תהליך מיתוג?

בתהליך מיתוג משקפים את מכלול הערכים, החזון והבידול של העסק מהמתחרים שלו וכך יוצרים שפה עיצובית הכוללת קו שיווקי, צבעים המזוהים עם המותג, עיצוב מוצרים, מוצרי קידום מכירות וכמובן גם לוגו. חשוב להבין – לוגו הוא רק אחד השלבים בתהליך המיתוג.

להתהליך מיתוג מקיף נדרשים כמה מומחים בתחום ביניהם אנשי אסטרטגיה, שיווק, קריאייטיב ועיצוב גרפי. אני כמובן לא מתימרת להיות אחת מהן, התחומים העיקרים שאני עוסקת בהם הם קידום אתרים ובניית אתרים. אני יוצרת לוגואים מתוך מחשבה על עסקים קטנים. לתהליך של בניית אתר לדוגמא, אנחנו נרצה להגיע כבר עם לוגו מוכן, לכן אני מציעה להכין לכם לוגואים זולים כדי שהעסק שלכם יוכל להמשיך להתפתח ולא להתעכב על דברים כאלה שבהמשך, כשהעסק שלכם יגדל תוכלו להשקיע בהם הרבה יותר מחשבה.

עיצוב לוגו

אז למה הלוגואים שלי כל כך זולים?

כבונת אתרים יוצא לי להצטרף לקבוצות פייסבוק לצורך למידה או לפירסום העסק שלי, חלק מהקבוצות לא מתקשרות ישירות לבניית אתרים אלא לתחומים משיקים כמו פוטושופ ועיצוב גרפי. בקבוצות האלה יוצא לי לראות מידי פעם הודעות של אנשים שמבקשים הצעות מחיר עבור לוגו שהם כבר יודעים בדיוק איך הם רוצים שיראה הלוגו, אבל נדרשת עבודת פוטושופ מאוד פשוטה שהם אינם יכולים לעשות בעצמם. בשביל אנשים כאלה החלטתי לייצר לוגואים במחיר מצחיק של 200 ש"ח מבלי לעבור תהליך מיתוג ארוך, והתוצאה – אומנם המחיר של הלוגו הוא זול אך התוצאה היא אסתטית ומשתלמת.

חשוב קצת להבין בזכויות יוצרים

אני שואבת השראה ומעצבת אלמנטים מתוך האתר https://www.freepik.com. באתר יש בקשה למתן קרדיט, כשמדובר בדיגיטל אז יש לשים את הקרדיט בפוטר האתר ואם מדובר בפרינט אז ליד האלמנט העיצובי. אם אתם לא רוצים להשתמש באתר הזה שלחו אלי אלמנטים משלכם.

דוגמאות ללוגואים שיצרתי

לוגו לאתר שלי

עסק לבניית אתרים וקידום אתרים בגוגל, הלוגו הוא הפנים שלי בסגנון מצוייר

לוגו אתר

לוגו לחנות פופ ארט

צבעוניות עזה ופונט בסגנון קומיקס המתאים לתרבות הפופ ארט

לוגו לחנות פופ ארט

לוגו לוטרינר

מרפאה שמתמחה בחיות בית ובטיפול מסור, מקצועי ואוהב, הלוגו כולל גם מלל

לוגו למכון וטרינרי

למה בחרתי לעצב את הלוגו של העסק שלי עם הפנים שלי?

בתהליך בניית האתר שלי הסתכלתי המון על לוגואים, ראיתי שבהרבה לוגאים שמתעסקים בקידום אתרים אפשר למצוא סמלים של גרפים שעולים או זכוכית מגדלת שמרמזת על חיפוש במנוע החיפוש של גוגל. כשהסתכלתי על לוגואים שמתעסקים בבניית אתרים ראיתי שבהרבה מהלוגואים יש אלמנטים שמתקשרים לכתיבת קוד ולשפות תכנות. הרגשתי שאלמנטים אלו לא מאפינים את העסק שלי, אומנם אני מתעסקת בדברים האלה אבל הגישה של העסק שלי היא הרבה יותר אישית, זאת נקודת החוזק שלי ואותה אני רוצה לשדר לאנשים שמאחורי המסך ביחד עם אמינות, סבלנות ומקצועיות ולכן בחרתי שהלוגו יהיה הפנים שלי.

יאללה תעשי לי לוגו

אם אתם רוצים לבנות איתי אתר אינטרנט ואין לכם לוגו תוכלו למלא את הפרטים הבאים בטופס:

לפוסטים נוספים:

נטוורקינג

נטוורקינג

נטוורקינג זו דרך מצויינת לכל עסק ובמיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, להכיר קולגות לעבודה, קהלים חדשים ואפילו ללמוד מפעילות המתחרים שלכם.

קרא עוד »
בניית אתר רספונסיבי

בניית אתר רספונסיבי

אתר רספונסיבי פירושו שינוי העיצוב לפי מכשיר הגלישה- מובייל או דסק טופ. במאמר תקראו כל מה חשוב לדעת על בניית אתר רספונסיבי

קרא עוד »

בנייה וקידום אתרים - למה איתי?

בנייה וקידום אתרים אורגני